Expedieri si retururi

Expedierea pachetului

Pachetele sunt în general procesate și expediate în 24 de ore de la primirea plății, prin metoda de livrare aleasa de dumnevoastra. Produsele sunt ambalata astfel incat sa nu fie deteriorate la transport si sunt sigilate conform ambalarii originale de la producator. Unele din produsele accesibile sunt testate inainte de a fi trimise la dumnevoastra pentru a va scuti de neplacerile produse de primirea unui produs neconform.

Produsele resigilate sau reconditionate pot fi livrate fara ambalajul original si pot avea urme de uzura mai mult sau mai putin pronuntate sau lipsa piese, cum este mentionat in descriere.

Plată în Avans pentru Comenzi Speciale, de Valoare Mare sau cu Transport Ridicat

Pentru produsele personalizate/realizate la comandă, pentru comenzile cu o valoare totală a produselor ce depășește 300 RON, sau pentru produsele a căror greutate implică un cost de transport semnificativ (cu excepția cazului în care este menționat altfel în descrierea produsului), solicităm o plată în avans de 30%. Această măsură este necesară pentru a acoperi costurile noastre inițiale de producție/achiziție și costurile de transport mai ridicate asociate cu aceste comenzi, asigurându-ne de intenția fermă de cumpărare a clientului, având în vedere caracterul unic, valoarea ridicată sau costurile logistice sporite.

Metode de plată acceptate pentru avans: Aveți la dispoziție plata prin transfer bancar sau plata prin link de plată securizat.

Detaliile pentru plată vă vor fi comunicate pe email după ce ați acceptat Termenii și Condițiile noastre și ați plasat comanda.

Politica privind Neridicarea Comenzilor

În cazul în care o comandă pentru care a fost achitat un avans nu este ridicată de la curier, vom proceda la returnarea valorii avansului în contul dumneavoastră, după reținerea costului transportului inițial (o singură direcție: de la noi către dumneavoastră). Reținerea costului transportului inițial se justifică prin serviciul de livrare efectuat conform solicitării dumneavoastră și în conformitate cu prevederile legale. Costurile de transport retur sunt suportate de către comerciant.

Receptionarea pachetului

Nu acceptati receptionarea de la curier a produselor care au ambalajiul deteriorat si/sau suspectati ca a fost deteriorat continutul.

Pentru a inspecta in liniste continutul si a evita reclamatii ulterioare fara dovezi, va recomandam sa filmati cu telefonul desigilarea pachetului pentru a avea dovada ca produsul nu este ce ati comandat, ca are piese lipsa, este deteriorat, etc. Va putem oferi contra cost deschiderea pachetului la livrare, insa este o metoda sumara pe care nu o recomandam.

Politica de returnare a produselor

Aveti posibilitatea de a returna produsele comandate de la partenerii nostri, prin curier. Fiecare comerciant poate avea propriile politici de returnare, deci consultati aceasta sectiune inainte de a solicita un retur.

Citește și CONDITII DE GARANTIE

Produse Excluse de la Garanție sau Dreptul de Retragere (Retur)

Următoarele categorii de produse nu fac obiectul dreptului de retragere (retur) din motive de igienă, protecție a sănătății, sau din cauza naturii perisabile/specifice a acestora, conform legislației în vigoare (Art. 16 din OUG 34/2014), odată ce au fost desigilate sau în alte condiții specificate. Această politică de retur este valabilă pentru a asigura siguranța și sănătatea tuturor clienților.

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (Art. 16, lit. e):

    • Lenjerie intimă, sutiene, chiloți, șosete, ciorapi și alte articole de îmbrăcăminte intimă sau desigilate.
    • Costume de baie.
    • Produse cosmetice, parfumuri, produse de îngrijire personală (ex: creme, machiaj, loțiuni, deodorante, produse de igienă orală, aparate de ras, epilatoare), odată ce ambalajul original a fost deschis sau sigiliul de igienă a fost rupt.
    • Produse pentru bebeluși și copii mici care intră în contact direct cu pielea sau fluidele corporale (ex: suzete, biberoane, pompe de sân, scutece, olițe, periuțe de dinți), odată ce au fost desigilate.
    • Articole sanitare, perii, accesorii pentru igienă personală sau corporală (ex: periuțe de dinți electrice sau manuale, perii de păr, bureți, dispozitive de masaj personal), odată ce au fost desigilate și utilizate.
    • Căști audio in-ear (intraauriculare) din motive de igienă.
    • Produse pentru animalele de companie care, prin natura lor, nu pot fi returnate din motive de igienă sau sănătate după desigilare (ex: așternuturi, jucării mușcate, produse de igienă, boluri utilizate, anumite accesorii).
  • Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (Art. 16, lit. d):

    • Produse alimentare și băuturi (inclusiv suplimente alimentare, produse cu dată de expirare scurtă, alimente perisabile).
    • Produse agricole (ex: semințe, plante vii, flori tăiate, produse proaspete).
  • Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (Art. 16, lit. c).

  • Produse care sunt, după livrare, inseparabil amestecate cu alte elemente (Art. 16, lit. f).

Aceste produse pot fi acceptate la retur doar dacă sunt în ambalajul original sigilat (unde este cazul) și nu au fost utilizate sau desigilate, menținând astfel condițiile de igienă și integritatea.

Pentru a va exercita dreptul de retragere

Completati o cerere de retur online https://1buy.ro/istoric-comenzi , sectiunea detalii corespunzatoare numarului  comenzii.

Puteti returna produsul in termen de 14 zile, fara a fi necesar sa motivati decizia.

Vi se va rambursa integral suma achitata, inclusiv costurile de livrare (cu exceptia costurilor suplimentare pentru livrarea rapida).

Returnarea se face pe cheltuiala dumneavoastra.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Suport pentru returnare

Puteti mentine in permanenta legatura cu vanzatorul telefonic sau prin mesaje, astfel incat sa fie clarificate toate aspectele privind procesul de retur( adresa, data de ridicare, etc.).

Orice retur sau reclamatie ulterioara privind lipsa unor componente, produs neambalat corespunzator sau receptionarea unui produs gresit va fi analizata tinand cont de prezumtia primirii produsului corect si in stare intacta.

Suport tehnic

Nu ne asumam raspunderea pentru problemele software sau hardware ale dispozitivelor dumneavoastra care interactioneaza cu produsele cumparate, dar va vom oferi consultanta si suport tehnic.

Contact

Pentru orice nelamurire, apelati numarul de telefon de pe factura sau contactati vanzatorul prin mesaj. Din sectiunea https://1buy.ro/magazine filtrati dupa numele magazinului si dati click pe contact magazin, dupa ce sunteti logati la contul dumneavoastra. Puteti transmite mesaj vanzatorului si din sectiunea https://1buy.ro/istoric-comenzi , detalii comanda, sectiunea de jos, „Adauga un mesaj”.

phone
phone