Expedieri si retururi

Expedierea pachetului

Pachetele sunt în general procesate și expediate în 24 de ore de la primirea plății, prin metoda de livrare aleasa de dumnevoastra. Produsele sunt ambalata astfel incat sa nu fie deteriorate la transport si sunt sigilate conform ambalarii originale de la producator. Unele din produsele accesibile sunt testate inainte de a fi trimise la dumnevoastra pentru a va scuti de neplacerile produse de primirea unui produs neconform.

Produsele resigilate sau reconditionate pot fi livrate fara ambalajul original si pot avea urme de uzura mai mult sau mai putin pronuntate sau lipsa piese, cum este mentionat in descriere.

Receptionarea pachetului

Nu acceptati receptionarea de la curier a produselor care au ambalajiul deteriorat si/sau suspectati ca a fost deteriorat continutul.

Pentru a inspecta in liniste continutul si a evita reclamatii ulterioare fara dovezi, va recomandam sa filmati cu telefonul desigilarea pachetului pentru a avea dovada ca produsul nu este ce ati comandat, ca are piese lipsa, este deteriorat, etc. Va putem oferi contra cost deschiderea pachetului la livrare, insa este o metoda sumara pe care nu o recomandam.

Politica de returnare a produselor

Aveti posibilitatea de a returna produsele comandate de la partenerii nostri, prin curier. Fiecare comerciant poate avea propriile politici de returnare, deci consultati aceasta sectiune inainte de a solicita un retur.

Pentru a va exercita dreptul de retragere

Completati o cerere de retur online https://1buy.ro/istoric-comenzi , sectiunea detalii corespunzatoare numarului  comenzii.

Puteti returna produsul in termen de 14 zile, fara a fi necesar sa motivati decizia.

Vi se va rambursa integral suma achitata, inclusiv costurile de livrare (cu exceptia costurilor suplimentare pentru livrarea rapida).

Returnarea se face pe cheltuiala dumneavoastra.

Responsabilitatea pentru eventualele diminuari ale valorii produselor, rezultate din manipularea lor necorespunzatoare va apartine

Suport pentru returnare

Puteti mentine in permanenta legatura cu vanzatorul telefonic sau prin mesaje, astfel incat sa fie clarificate toate aspectele privind procesul de retur( adresa, data de ridicare, etc.).

Orice retur sau reclamatie ulterioara privind lipsa unor componente, produs neambalat corespunzator sau receptionarea unui produs gresit va fi analizata tinand cont de prezumtia primirii produsului corect si in stare intacta.

Suport tehnic

Nu ne asumam raspunderea pentru problemele software sau hardware ale dispozitivelor dumneavoastra care interactioneaza cu produsele cumparate, dar va vom oferi consultanta si suport tehnic.

Contact

Pentru orice nelamurire, apelati numarul de telefon de pe factura sau contactati vanzatorul prin mesaj. Din sectiunea https://1buy.ro/magazine filtrati dupa numele magazinului si dati click pe contact magazin, dupa ce sunteti logati la contul dumneavoastra. Puteti transmite mesaj vanzatorului si din sectiunea https://1buy.ro/istoric-comenzi , detalii comanda, sectiunea de jos, „Adauga un mesaj”.

phone
phone